dissabte, 28 de gener del 2012

Cinnamon Buns






Fa uns dies vaig dir que no m'agradava la canyella, doncs ara resulta que era mentida...Jo no sé què ha passat però com que aquí a Londres posen canyella a quasi per tot m'hi dec haver anat acostumant i ara resulta que sí que m'agrada! En fi, per celebrar aquest canvi de gust avui us presento la recepta dels cinnamon buns que són com uns brioixets amb gust de canyella!

La veritat és que m'agrada molt fer brioixets però sempre tinc dubtes amb la llevat que he de fer servir. A casa faig servir la fresca de flequer (del meu pare!!) però aquí d'aquesta no en trobo. Així que en vaig comprar una tipus maizena al super i vaig seguir la recepta que deia la web de la marca de la llevat. Si voleu el link seguiu aquí tot i que com veureu ells hi posen mel i jo no perquè no m'agradava la combinació.

Els ingredients que necessitareu són:

Per la massa:
- 450 gr de farina
- 4 cullerades de sucre
- 1'5 culleradeta de sal
- 2 culleradetes de canyella
- 1 sobre de llevat instantani tipus maizena per pa (no royal!) (1 sobre són 7 grams)
- 2 ous grossos
- 170 ml de llet
- 60 ml de mantega fosa i freda

Pel farcit:

- 3 culleradetes de canyella (al vostre gust de fet...)
- 4 culleradetes de sucre
- una mica de mantega fosa i freda


 Procediment:

Agafeu primer els ingredients secs i barregeu-los; la sal, la farina, el llevat, la canyella i el sucre. Després afegiu-hi els ous, la llet, i la mantega i barregeu bé fins que tingueu una massa homogènia. Si veieu que us queda molt enganxosa afegiu-hi una mica més de farina. Després sobre el marbre o un lloc de treball que estigui ben sec hi  poseu una mica de farina i hi treballeu una estona la massa.

Després amb un rodet esteneu la massa en forma de rectangle i pinteu el rectangle amb mantega i hi escampeu per sobre el sucre i la canyella barrejats. Després agafeu el costat més ample del rectangle i comenceu a enrotllar la massa. Un cop tingueu la massa ben enrotllada talleu uns nou talls i poseu-los sobre una plata per anar al forn amb paper pel forn. Si voleu podeu pintar els buns amb una mica de mantega. Després hi poseu un drap a sobre i els deixeu llevar una horeta. La recepta en teoria diu que han de doblar el tamany però a mi no em va passar.

Poseu el forn a 200 graus i un cop sigui calent poseu-hi la plata amb els cinnamon  buns. Jo va ser un cop dins el forn que van créixer. Deixeu-los uns 20 minuts o fins que siguin cuits (l'escuradents surti net), deixeu-los refredar una estoneta i ja us els podeu menjar. Si us els mengeu calentonets estan deliciosos i la casa us quedarà amb una oloreta boníssima! Espero que us agradin.



English:

Well after saying I didn't like cinnamon I have to admit that now I love it! So that's why I made these cinnamon buns! If you want to make them follow this link! The only change I made is that instead of honey I used sugar and cinnamon mixed for the filling and I brushed the rectangle with melted butter so that the sugar and cinnamon would stuck. Hope you like them!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada